Jak dobře zpracovat marketingovou analýzu - ZLÍN

WORKSHOP B

MÍSTO: Zlín, Univerzita Tomáše Bati (www.utb.cz), ul. Mostní 5139, posluchárna B

DATUM: 8. září 2009

ČAS: 13:00 - 15:00 hodin

POPIS: Workshop bude praktickým návodem jak, postupovat při při zpracování marketingové analýzy, která je jednám ze základních podkladů pro schválení projektového záměru Výborem Regionální rady v 1. etapě hodnocení projektové žádosti. Důraz bude kladen na to, jaké jsou představy o rozsahu marketingové analýzy, v jakém formátu má být zpracována a jaké náležitosti nesmějí být opomenuty při jejím zpracování.

LEKTOR: Ing. Zdeněk Bogoč (vedoucí Odboru metodiky a monitoringu), Ing. Vlastimil Mikulášek (Odbor metodiky a monitoringu)

KAPACITA: 80 míst

 

Účast na workshopu je zdarma-

Těšíme se na Vaši účast!

Přihláška

Volných míst: 35/80

Pole označená * jsou povinná